n@di@ Archul@te

My photo
in life, sometime you can not wait for something comes to your self but you have to to get up and go of in yourself, life always Give you a second chance, do not ever give up .. ^ ^

Friday, December 7, 2012

car wash

huh!penat sudah ari ni .. penat giler .. banyak kerja wooo~ .. btw ari ni aku mkn 1x je .. henghengheng ! pagi td aku bngun lambat cam biasa la ken .. lambat bangun . tunggu suara ibu aku keluar bru nak bangon .. kalau kornag dengar suara ibu aku time kejut aku bangun tido .. memang berak hijau biru kuning dah mcm pelangi .. lepas turun je dari katil .. first aku jejakkan kaki aku adalah bilik mandi .. lepas aku siap semua aku terus keluar rumah then pergi cari makan .. cm biasa wa pergi tempat wa selalu pergi breakfus .. aku tk thu name kedai tu .. di sebab kan aku tak thu .. aku bagi sendri name .. iaitu *kedai abg handsome* .. mesti korng dah thu ken .. knpe aku bg name tu .. winkwinkwink sebab orang yg jual tu handsome org nye .... jengjengjeng .. -_-


oit! dah lari tajuk ni .. wa memng penat giler lah .. banyak kereta ari ni .. sepatot nye aku tak buat kerja tp di sbbkan sedara aku pergi rumah org kahwin so aku &abg aku tolong lah pak lang aku ..  ari ni banyak pulak kereta at car wash tu ... aku dah pening dah .. rase nak pengsan pon ad .. sebab aku dri pagi tak makan .. tak sempat .. kedai abg handsome tu cepat sangat tutup cibai betol .. petang baru aku dpt makan .. err geram giler aku .. lepas aku mengamok tu . di sebabkan tak dpt mkan je kot -_- tetiba abg aku menyampok


 abang : tak apa , kau boleh la kurus 
 aku    : ye la tu kalau aku pengsan at tengah sane tu .. kau nak tanggung bil hospital *pengsan je kot haha
 abang : takde org nak hantar kau at hospital pon .. nak sangt masok hospital.. -_-
 aku    : !@#$%^&*()


lepas kami habis berperang . ada 5 kereta datang .. aku dah buat muka .. kalau kau ad at tempat aku mesti rasa nak berak hijau kuning biru hitam cm pelangi and rase nak terbang je mcm burung aku tengok at luar tu .. 1 hari dah 12 kenderaan basuh ..woott kurus aku cm ni .. nasib 1 ari je aku at sane .. lepas ni serik aku.. aku tak nak dtg sana dah ... esok tutup car wash/spa tu .. sbb nak pergi umah kahwin at bidor ..jauh ken .. kau tahu tahu la ken esok mesti story kahwin .. bukan aku yg kahwin ..sedara aku punye sedara  ..mcm mne tu .. -_- pandai pandai la korng paham ..

                                                              TAMAT

No comments:

Post a Comment